ضعف هاي مديريتي شهرستان جوين دردسر زا شده است!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
شكل بیمارستان جوین مدیریتی است و فرار متخصین هم جای نقد مدیریت این شهرستان را دارد

فرض برانست كه منتقدین پرمدعای جوینی (بعضی ازمسئولین )بجای یك پزشك خود را دیده ، واقعا چه كارخواهند كرد!

ایا خواهند گفت كه مردم بیچاره نیاز به جراح و دكتربیهوشی و ارتوپد و ....دارند !!؟ ایا خواهندگفت كه پس ازااین همه تحصیلات جان فرسا درشهر كوچكی چون نقاب بیتوته كرده وهمه هزینه های سنگین مطلب و كمبود ارباب رجوع و....پرداخت خواهند كرد ؟؟؟!1

پرواضح است كه همه درپی منافع مالی بوده وهیچ كس از این منافع چشم پوشی نمی كند ودیگر حرف ایثار هم قدیمی شده است چون خود مسئولین خصوصا بومی ها كه از گوشت وپوست این شهرستان هستند با ایثار بیگانه شده اند وحتی در مدت زمانی كه دراریكه قدرتند سعی دارند كه به انحای مختلف از هرجایی كه امكان دارد منافع مالی خودرا بر منافع عمومی ترجیح دهند (اگر كسی منكرشد جناب اقای دادستان اجازه دهد تا با مستند وبه نام همه این منفت طلبی های اقایان را ذكر نمایم) حال پزشك هم مانند این اقایان وبعنوان مثال شوراها دوست دارندكه به منافع خود درظرف زمانی كمتربرسند وچون درجوین این شرایط محیا نیست حق دارند كه بروند!!!؟؟

اگر به یك پزشك جراح كه می تواند جان انسانهارا نجات بخشد به اندازه شهردار نقاب توجه كنیم كه نقش دكتر جان افرین است و نقش شهردار ......یك دستگاه اتومبیل با بنزین و یك دستگاه ساختمان و اضافه كاری و پاداش و تكریم و .....دراختیارش قراردهیم و اجاره مطلبش را هم قبول كنیم حتما نقاب را به مكانهای دیگر ترجیح خواهد داد .

ولی انتقادهای بی ثمر ان هم باعلم به همه مسائل فقط عوام فریبی كودكانه است !!؟ شورای اسلامی كه حال با درامدی بالا مواجه است وشهرداری نقاب كه بجای داشتن سی نفر كارگر به صدبیست ونفر كارگر (به اشكال مختلف)مبادرت كرده كه خود مشكل بزرگی برای اینده این شهراست!!از این كارگران الاف وبیكار خصوصا در اداره شهرداری  بكاهد ولی جان مردم را با تزریق كمی اعتبار  به درامد پزشكان انها را درشهرستان نگه دارد وحتی دیگرانی كه درنقاط مختلف می باشند اشتیاق پیدا كنند تا درجوین برای همیشه بمانند.

شاید رندی بگوید كه به شورا وشهرداری چه ربطی دارد؟؟!

قسمتی از بودجه شهرداری را می توان دراختیارنهادها قرارداد و ازهمان بودجه هم می توان به خرید دستگاهی چون اندوسكوپی كه قیمت چندانی هم ندارد و مریض ها هم ناچارند تا به سبزوار بروند مبادرت كرد كه متاسفانه این كارها مورد استقبال واقع نمی شود!!! وفقط نق ونق اقایان به گوش می رسد!!؟؟

اگر هزینه چاپ تعریف نامه كه به نام شهرستان جوین (تقدیر وتشكراز یكدیگر وخنده بازاری كه دربین مردم راه انداخته است) چاپ می شود،را حاج اقا اجازه دهند به اضافه اجاره خانه شهرداری كه یك روز هم ساكن ان نبوده است و هزینه ایاب وذهاب شهردار پروازی كه از محل بیت المال انجام می شود جمع كنیم می توانیم به درامد یك پزشك جراح باسابقه اضافه كنیم تا درجوین بماند.

اگر خود اعضاء شورا برای مردمی كه انهارا انتخاب كرده اند وگاه از وقف منزل خود به كتابخانه !!!!؟؟؟؟ سخن می گویند هزینه تخلفات خودرا به بیمارستان دهند یقینا می توان چندین پزشك برجسته را ساكن شهرستان جوین كرد و جان مردم رانجات داد!!!

ویا نذرونیاز اقایان برای اقربا وخویشان را صرف بیمارستان كنیم می توانیم همه نیازهای ان را براورده كنیم!!!ولی حاجت این افراد به جان همه مردم ارجحیت دارد!!!! اگر درپی مصداق بودند این جانب مصداقش را دارم!!؟؟؟

نهایتا اگر شورای شهر به اضافه مسئولین مرتبط دیگر توانایی جذب ونگه داری پزشك را ندارند كه ندارند نباید از سیستم انتظار معجزه داشت ! چون مشكل عدم توانایی مسئولین است نه مشكل دیگر...... واگر جراحی فرارمی كند بازهم عدم درایت وتوانایی مسئولین را می رساند !!! وپزشك حق دارد كه به منافع خود برسد!!همان گونه كه اقایان از مسیر منزلت خود درادارات درپی این مقصودند . و اگر سخت شد درامد شخصی شوراها كه برای مردم ایثارمی كنند!!!! و ان پزشك ایثارنمی كند هزینه كنند تا براحتی بجای یك نفر دویاسه نفر ویا بیشتر از حاذقین ساكن شهرنقاب شوند!!!؟؟؟ ایا این كار را انجام مید هند!!؟؟؟ اجاره دم ودستگاه خود شورا كه می تواند دراتاقی درداخل شهرداری مستقرشود هزینه دیگری است كه می تواند یك پزشك را به این شهرستان جلب كند!!!!

اگر مسئولین در استقرارادارات ، دربیمارستان در مسائل روستایی و راه و نظارت ساختمانها و....هزاران مشكل دیگر مردم خود مشكل دارند وقادر به حل ان نمی باشند بخاطر رضای خداوند هم كه شده بگذارند تا توانمندی بیاید و حداقل مشكل بیمارستان را به راحتی حل نماید .

روزی بود كه پزشكی قراربود جوین را ترك كند وشروطی داشت ! ومنطقی هم بود ولی بذل و بخشش ها وتبه كاری ها و .....درشورای شهرو شهرداری به چندده میلیون می رسید ولی حاظر نبودند كه از این همه منفعت شخصی و اراضی و .....ویا نه از محل هزینه های شورا وشهرداری برای نجات جان مردم كمی نه زیاد هزینه كنند نكردند و اجازه ندادند تا ان پزشك رفت وحال من می دانم كه مشكل شهرما كجاست .

مقصر پزشك ومدیریت بیمارستان و شبكه درمان و ......نیست مشكل شهرماست ومدیریت شهرما!!!





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: